teisipäev, 30. oktoober 2012

8n

Käisime pühapäeval kingapoodides, et mulle sügiskingasid osta. Poes selgus aga mitu tõsiasja - esiteks olen ma lootusetult hiljaks jäänud, sest saapad on kingariiulitel võimu võtnud, teiseks on need vähesed saadaolevad kingad koledad või pole sobivat numbrit ja kolmandaks on kingad ikka naeruväärselt kallid. Ving-ving, eksole. Aga ei tõuse mu käsi maksma 60 eurot kunstnahast kaunade eest.
Nii et ostan nüüd hoopis sportsdirect'ist uued vabaajajalatsid ja lähen kevadel uuele katsele. Talveks oleks küll vaja mingeid viisakaid saapaid ka, praegu on mul olemas vaid Aipi tanksaapad. Samas on need nii supermugavad ja mõnusad, et kannan neid süüdimatult ka viisaka mantli juures. Ma hindan mugavust rohkem kui välimust.


Kaaluga on lood sellised, et vahet pole, kas teen trenni või mitte, ühest kindlast numbrist üle (st. alla) ei saa. Eelmise raseduse järel oli mul sama teema, et kaal langes teatud numbrini ja enam allapoole ei läinud. Tegin siis korralikult trenni, kärutasin iga nädal kaks korda rongiga Fittesti BabyFit trenni, aga vot kaal oli jonnakas. Alles peale imetamise lõppu sain tsellumassaazi ja figuurisõprade abil kaalu uuesti langema ja jõudsin paari kuuga raseduseelsesse kaalu tagasi. Praegu on kahjuks see peatuspunkt 2,5 kilo kõrgemal kui eelmine kord.
Hetkel ongi motivatsioonikriis, sest kaal lihtsalt ei lange. Otsustasin siiski, et uuest nädalast hakkan uuesti tubliks ja üritan ikka jõuluks supervormile lähemale jõuda. 8 nädalat veel jäänud, tuleb tubli olla. Tuleb! Kui nüüd motivatsiooni tagasi saaks, oleks kohe poole kergem pihta hakata.

Kommentaare ei ole: