esmaspäev, 12. november 2012

JSV

Mida ma valesti teen, et selle 8min video järgi kõhulihaste harjutusi tehes kael hullumoodi valu hakkab tegema? Ma ei saa suuresti selle pärast kõiki harjutusi lõpuni kaasa teha, et kael annab otsad. Ma saan aru, et ma teen neid harjutusi ilmselgelt valesti, aga ma ei suuda välja mõelda, mida ma muutma peaksin, et neid õigesti teha. Oskab keegi nõu anda?

2 kommentaari:

CV ütles ...

Nii kummaline kui see ka ei tundu, aga Sa pead aktiivselt õlad (ja kaela) lõdvestama. Peale selle on tohutult abi kui Sa käsi ei pane mitte kaela taha vaid rinnale risti. Mina sain oma kombest kaelalihased krampi tõmmata sellega ära. Mulle ka absoluutselt ei sobi käte kaela taha panemina, sest automaatselt hakkan valesti harjutust tegema.

Anonüümne ütles ...

CV kommentaar täitsa õige :) lisaks oli siin mõni aeg tagasi väga hea pildiseeria mida tasub teada harjutusi tehes: http://www.tarbija24.ee/1016982/harjutused-mis-voivad-kasu-asemel-kahju-teha/