laupäev, 17. november 2012

Kirju maailm

Tahaks nii kirjutada, öelda, kommenteerida! Taevast appi kutsuda ja mõistust koju tuua. Aga mis sellest kasu oleks? Kui inimene tahab valetada (see pole isegi mitte tõe ilustamine vaid sulaselge valetamine), siis pole mul võimalik teda ümber veenda.
Ma võin selle peale vihastada ja vihastangi. Mind häirib kui endale tehakse reklaami valeandmetega. -31 vs -9 on ikka päris kopsakas vahe... Mina tean, mis selle suure numbri taga tegelikult on, aga võõrad ei tea. Nemad jäävadki uskuma ja võivad selle valeinfo põhjal teha ostuotsuseid, mis ei ole odavad. Ja see vihastab mind. Et inimesi petetakse.

Aga... mida minu vihastamine muudab? Mitte midagi. Inimesel jääb õigust ülegi ja mina olen jälle kellegi silmis kuri ja õel mutt. Aga eks ma vist natuke olen kah...

Kommentaare ei ole: