kolmapäev, 26. detsember 2012

JSV...

Jaah... jõuluks supervormi nimetub nüüd sujuvalt ümber Jaaniks supervormi. Sest supervormiga on lood tõsiselt kehvad. Või kui nüüd täiesti aus olla, siis ma olen jõuluks supervormis. Ma olen super paks. Nii suurt numbrit pole mu kaal kunagi näidanud (rasedus ja sünnitusjärgne periood ei lähe arvesse.) Ja ma ei saa mitte kedagi teist peale iseenda süüdistada. Kui ikka normaalselt trenni ei tee ja valesti toitud, siis ei ole midagi imestada, kui langemise asemel kaal hoopis tõusma kipub.

Igipõlise optimistina olen otsustanud, et võtan end siiski uuel aastal kätte ja peksan selle peki minema. Riided ei mahu selga ja enesetunne on sitt. Kole on ka. Minu jaoks ei ole see kaalunumber ja need ümbermõõdud vastuvõetavad. Ei taha selline olla, kohe üldse ei taha. Nii et ega muud pole teha, kui loota, et jaaniks vast ikka saan supervormi. Super saledaks siis seekord.

Kommentaare ei ole: