esmaspäev, 3. detsember 2012

Üürnik from hell

Jäin laupäeval oma üürnikust ilma. Saatis kirja, et majanduslik olukord halvenes järsult, kolis reedel välja ja jättis võtmed postkasti. Kui pühapäeval Tartust tagasi jõudsin ja korterit vaatama läksin, siis oleksin nagu jalaga näkku saanud. Minu kallis pesa on totaalselt ära lägastatud! Osa mööblist on lihtsalt kadunud, osa on rikutud ja ülejäänu lehkab suitsu järele. Tüüp on mu köögilaual jalad LÜHEMAKS SAAGINUD ja sellest endale diivanilaua teinud! Saate aru onju - L Ü H E M A K S saaginud. Nagu päriselt kohe.
Aga kõige hullem on see, et korteris on suitsetatud. Kusjuures müstiline on see, et kui ma septembris seal käisin, siis oli kõik nii ilus ja korras. Ja siis nüüd kaks kuud hiljem on kõik räpane ja haisev. Küürisin täna pool päeva, õhtul tuli kallis abikaasa ka appi ja ikka on kõik räpane ja haisev. Vanni alt avastasin paksu kihi kuivanud kassikust, mida siis tunnikese pahtlilabida ja erinevate kodukeemiatoodetega sealt likvideerida üritasin. Hais on hingemattev.
Mul on tunne nagu mind oleks rüvetatud. Kui ma mõtlen sellele, kui armas ja päikseline seal korteris oli... Kuidas ma õhtuti ja nädalavahetusel istusin oma tugitoolis, vaatasin aknast välja ja veini nautisin. Milline rahu mind valdas, kui ma seal niimoodi istusin. Kuidas mu kallid Tsikid tulid külla ja me koos tapeeti seinast kraapisime. Kuidas kursavend Miku mu sünnipäeval lakke vaatas, küsis kas ma ise värvisin lage ja jaatavat vastust kuuldes nentis, et ta siis ei ütle midagi. (See on üks tõsiselt laiguline lagi, ma pole kõige osavam värvija...) Kuidas me abikaasaga võtsime meie esimese ühise uue aasta seal korteris vastu... Kuidas ma kokkasin mitu tundi, katsin laua põrandale pandud voodilinale ja magasime tädi töö juurest laenuks saadud madratsite peal, kuna korteris polnud veel muud mööblit peale köögilaua ja tabureti. Ja nüüd... nüüd on haisev punker. See on jube tunne. Ma ei taha sinna korterisse minnagi enam. See on... lihtsalt jube. See pole enam minu pesa... ja ma ei tea, kas ma kunagi armun sellesse korterisse uuesti ära.

Aga ikkagi... tüüp saagis köögilaual jalad poole lühemaks! Uskumatu!


Kommentaare ei ole: