kolmapäev, 30. jaanuar 2013

Unetu

Miks peab see lapsekasvatamine vahepeal nii palju ööund ära röövima? Väsimus taob jalaga näkku praegu. Ja kahjuks ei saa pisitibina lõunaune ajal ise magama minna, kuna vanem tibin lasteaiast kodus ja tema meil enam lõunat ei maga. Ja üksinda toimetama ma teda jätta ei julge, sest tal on lihtsalt liiga palju häid ideid, millega oma aega sisustada, kui emmet kontrollimas pole.

Kõige tobedam on asja juures see, et õhtul voodisse minnes ei tule mul tükk aega und. Väsimus on meeletu, aga magama ei jää. Ja kui lõpuks kustun, siis kohe varsti algab tsirkus pihta ja ongi magamisega jokk. Üritan nimelt pisitibinal öist söömist koomale tõmmata ja esimest öist söögikorda kella kolme peale nihutada. Võiks ju ka hilisemaks, aga ma lihtsalt ei jaksa kauem üleval olla. Täna öösel näiteks magasin umbes tund aega niimoodi, et põlvitasin meie voodi peatsis ja olin kummargil üle lapsevoodi ääre, et lapsel kätt selja peal hoida. Praegu on igasugu lihased kanged ja valusad tänu sellele. Ja käsil on alles neljas öö... Vanema tibiga oli kõige raskem kuues öö ja umbes kümne ööga harjus laps ära ja ei ärganud enam iga natukese aja tagant suure kisaga üles. Eks näis, kui kaua pisikesega läheb. Igatahes olen valmis selleks, et asi läheb veel hullemaks...

Kommentaare ei ole: