reede, 8. veebruar 2013

Kodusõda

Viimasel ajal tunnen ma end emarollis täieliku läbikukkumisena. Ma ei saa aru, mida ma valesti teen, et suurem nii meeletult väiksemat kiusab ja talle haiget teeb. Lükkab, tirib, koputab misiganes asjadega talle vastu pead/kätt/selga/kuhuiganes - keelan või ei keela, vahet pole. Ja siis sekund hiljem mängivad nii kenasti koos, ei mingit tüli ega kiusamist. Ja siis sekund hiljem käib nätakas ära. Mida rohkem ta kodus on, seda hullemaks asi on läinud. Kuna ta on detsembrist saadik enamus ajast nohu-köha pärast kodus istunud, siis praeguseks on minu närvid ikka täitsa läbi juba.
Kas see ongi normaalne õdede-vendade puhul? Või saaksin mina siiski midagi teha, et laste vahele kodurahu tekitada? Praegu veel pisike ei löö vastu, aga kaugel seegi aeg on... Ja siis käiks mul juba täiemõõduline sõda siin koduseinte vahel. Ma tahan oma rõõmsameelset ja lahket last tagasi!

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

meie kodus asi umbes sarnane, ainult et lisaks on väiksem ära õppinud, et kui venna tuleb, siis tuleb kohe hambaid välgutada ja HÄSTI kõvasti kisada.
-mann-

Maris 'oll' Torga ütles ...

kui meil issi merele läks, siis mul Joosep käitus ka pahasti aga eelkõige minu suunas. üritasin end vähe tema silme läbi vaadata ja panin tähele, et need löömised ja paha laps olemised olid sellistel hetkedel kui ma olin seljaga suurema suunas või lihtsalt temast välja ei teinud. Asi möödus hetkest kui hakkasin suuremale rohkem tähelepanu pöörama. Rohkem tähelepanu kui väiksemale. Nii oli! Viimased kuud on päris hästi, vahest ikka on ikka tonksamisi aga üldjuhul oleme ikka kõik sõbrad.

Mutt ütles ...

Ma jõudsin lõpuks suures meeleheites ka raamatute lugemiseni ja kaevasin riiulist tolmukihi alt välja raamatu "Õed ja vennad rahujalal." Hetkel veerand raamatut läbi, katsetan vaikselt seal pakutud lahendusi ja täna on igatahes olukord palju parem. Või siis on lihtsalt hea päev ja homme läheb kogu jant jälle täismahus lahti. Eks näeb...
Aga seda ma tean jah, et paljuski tuleneb laste käitumine vanemate reaktsioonidest ja käitumisest. Üritan siis nüüd adekvaatsemalt reageerida, loodetavasti saabub millalgi ka vaherahu.