laupäev, 10. august 2013

Edukas päev lapsekasvatamises

Hiljuti oli kuskil veebiportaalis artikkel selle kohta, et on ikka maru kasulik ja vajalik lastele juba varakult kodus ülesandeid jagada. Et vastutustunne ja mis kõik veel kasvavad ja arenevad siis. Ma võin täna igatahes lapsekasvatamise to-do-list'is sellele reale linnukese taha ära panna - tegin täna koos vanema tibiga marineeritud kurke ja pirukaid. Minu närvid on küll ribadeks, aga laps oli õnnelik ja see vist peakski kõige tähtsam olema, eksole. Eriti suur asjamees oli pirukate tegemisel, siis jahu ikka lendas. Rullis, lõikas, pani täidist ja vormis, tegi isegi paar pirukat täitsa ise valmis. Pärast sõi uhkusega enda tehtud pirukaid. :)

Pisitibin oli ka abiks - tõstis kausist kurke mulle laua peale, et ma neid viilutada saaksin ja väga abivalmilt patsutas kõik singi-juustupirukad kenasti lapikuks. :D Väsitav aga ilus päev oli. :) Suurtibin aitas pärast isegi koristada ning korjas põrandalt raamatud  ja mänguasjad kokku. Ja lõpuks jäi diivanil minu kaisus magama. Lapsed on vahel ikka nii armsad...

1 kommentaar:

Reelika Pihl ütles ...

Eks nad ole jah. Mina pesen suuremaga nõusid koos ja vanaemaga tehti kuid tagasi koos kotlette.