laupäev, 31. august 2013

Kus häda kõige suurem...

Jippikajee! Sügis võib nüüd tulla, mul on kaks paari ilusaid teksaseid olemas! Hädast aitas välja imeline Paavli kaltsukas. Kallis Abikaasa oli lahkelt nõus lastega väljas ringi kärutama/jalutama, kuni mina tuulasin kaks tundi endale riideid otsida. Proovisin vist ligi kümmet paari teksaseid ja umbes 15 särki-pluusi-kampsunit. Tulemus - koju tõin 2 paari ilusaid teksaseid ja kaks erkroosat kampsikut. Õetütrele üks sügisene jakk kah. Ning kirsiks koogi peale veel kolm 1000-tükist Jumbo puzzlet. (See, see ja see.) Kokku läks vaid ~26 eurot.
Ahjaa, lastele ostsin ühe Karupoeg Puhhi Tiigri ka. Lapsed rõõmsad ja mina rõõmus. Rahakott ilmselt hingab ka kergendatult.

See on muideks üks esimesi kordi, mil ma endale sealt Paavlist riideid ostan. Tavaliselt jõuan ma läbi kammida lasteriiete osa, raamatukastid ja mänguasjade nurga, ning siis muutub pisitibin juba nii rahutuks, et kallis Abikaasa annab tungivalt märku, et võiks juba lõpetama hakata. Seekord sain rahulikult ringi vaadata ja riideid valida. Üksinda shoppamine on asi, mida ei osanud enne emaks saamist vääriliselt hinnata. :)

Kommentaare ei ole: