reede, 30. august 2013

What not to wear

Ma pole viimased 4 aastat endale praktiliselt uusi korralikke riideid ostnud. T-särgid ja mitte-päris-parajad-aga-kärab-küll teksad ei ole päris need riided, mida ma korralikuks nimetaks. Kaks maani seelikut on ka rohkem sellised suvised riided, millest mul saabuval sügisel ja talvel suurt kasu pole. Ja need t-särgid on ka juba pesus täitsa hukka saanud. Otsustasin nüüd südame kõvaks teha ja endale poest terve uus garderoob soetada. Emapalka olen usinalt kõrvale pannud ja natuke võin sealt ju vahelduseks ka enda peale kulutada. (Muidu ostan ainult lastele riideid, jalanõusid ja muid vajalikke (ja mitte nii väga vajalikke...) asju.)

Olen nüüd viis korda suuna poodidesse võtnud ja shoppama läinud. Tulemus - viis komplekti pesu (igalt osturetkelt üks) ja üks pluus. Ja ongi kõik! Viimased korrad olen täiesti külmalt kuhjanud meeldivad riided hinnasilti vaatamata käevangu ja proovikabiini läinud. Et miskitki selga saaks! Ja tulen sama targalt sealt proovikabiinist välja. No ei sobi, ei meeldi, ei istu.
Ausalt, ma pole nii hädas veel kunagi olnud. Kas praegune mood on selline, mis mulle lihtsalt ei istugi või on minu kehaehitus kahe rasedusega nii peeti läinud, et normaalsed riided sobivad umbes sama hästi nagu sadul sea selga? Ilus ja uus pesu on ju tore, aga pesu peale tahaks ka miskit panna. Varsti läheb ilm külmaks ja mul pole isegi normaalseid teksaseid. Igal osturetkel on lõpuks must masendus kallal, kuna selga pole ikka midagi panna. Mul oleks vist personaalset moenõustajat vaja, kes etteantud eelarve järgi mulle poes garderoobi komplekteerib. :P

2 kommentaari:

flat spoon girl ütles ...

Muideks, minu käes on ühed su teksad, mida eelmisel aastal su sünnipäeval laenasin...

Krissumissu ütles ...

sattusin lugema ja tean mida tunned. Mul sama probleem ja kui kõpuks midagi ostan siis kasutust ikka ei leia.. lihtsalt ei anna kokku sobitada midagi omavahel... poes on suur valik aga vaatama hakkad siis pole mitte kui midagi...