reede, 6. september 2013

Ikaldus

Avastasin täna, et leivajuuretis on saba andnud. Kohe täitsa kole näeb välja. Ei suuda isegi meenutada, millal viimati leiba tegin, aga sellest peaks ikka tubli poolteist kuud juba olema. Päris kahju on sellest, sest see juuretis on mul saadud 2009.a. novembris leivakoolituselt. 3,5 aastat väge ja headust olin selle sisse suutnud juba panna.
Õnneks mul on olemas õpetus, kuidas ise uus juuretis käima panna, aga õige väe saamiseks läheb ikka üsna mitu leivategu kehvasti kerkinud leibadega. Täielik ikaldus ikka. Ja mitte kedagi peale iseenda pole mul süüdistada.

2 kommentaari:

tafkav ütles ...

Tee pehmem tainas esimesel korral - süüa-lõigata on jube tüütu, aga järgmiseks korraks saab tööle. Poolteist kuud on köki-möki, mul on mitmekuine seismine kah elustamise järel õnnestunud tagasi pöörata. :-)

Tikker ütles ...

Mul jääb pidevalt leivaküpsetamisse pause, nii et pean uue juuretise skoorima. Mahepoes ja taluturul müüakse, ma ise teha küll ei viitsiks :)

Samas sa oled alati köögis minust usinam olnud :D