reede, 20. september 2013

What not to wear vol2

Minu meeleheitlik blogi-karjatus tekitas vist taevastes jõududes haletsust ja praeguseks olen ohtra shoppamise tulemusel enda riidekappi ikka täitsa palju ilusaid riideid leidnud. Kokku 2 paari teksaseid, 6 erineva paksusega kudumit/kampsikut, 2 pluusi ja 1 maika. Ma olen pehmelt öeldes vaimustuses. Hädast päästsid välja Paavli kaltsukas (teksad, 3 kampsikut), Lindex (kampsik, pluus), Debenhams (kampsik), Prisma (kampsik), Rimi (maika) ja Filikor (pluus).
Puudust tunnen veel seelikust, aga seda ei viitsi väga otsida, sest kitsas proovikabiinis on maru tüütu kingi ja teksaseid jalast kiskuda. (Eriti kui laps koos vankriga ka sinna mahutatud on.) Eraldi poeretkele selle leidmiseks ei hakka minema, aga kui kuhugi satun, siis hoian ikka silmad lahti. Ilusaid riideid pole kunagi liiga palju. :)

Järgmine mission impossible on talveks väikse kontsaga ilusate JA mugavate saabaste leidmine. Kuna mul on ABC Kinga 50-eurine kinkekaart, siis ilmselt esimesena lähen sinna valikuga tutvuma. Ehk isegi leian enne kevadet endale uued saapad.

Kommentaare ei ole: