neljapäev, 31. oktoober 2013

Diagnoos

Jõhker Laiiskus Kondiites on kallal. Sügis on küll ilus olnud, aga energiatase on pooltel päevadel täitsa nullilähedane. See kodune elu on mõnus, aga neli aastat jutti... vaikselt hakkab igav. Internet on läbi loetud, kolm-neli korda vähemalt. Raamatuid üritan ka lugeda, aga seda lõbu on mul ainult laste uneajal. Kui pisitibin näeb, et ma raamatuga diivanile maandun, siis tassib ta kibekiirelt hunniku enda raamatuid kohale ja järgmised pool tundi saan ma püüdlikult ette loendada "kass, papagoi, pall, auto, lehm, kass, koer..." TLC sarjad on kõik korduvalt nähtud, aga nii meeleheitel ma veel ei ole, et Mehhiko vms seebikaid vaatama hakkaksin. Teha ei viitsi küll miskit, aga seebikaid ma vaatama ikkagi ei hakka.

Samas oli laiskus täitsa kadunud, kui esmaspäeval kallis Abikaasa lastetuppa uue kummuti koju tõi. Terve teisipäevase päeva möllasin ma lastetuba ümber tõsta, asju sättida ja sorteerida. Lahtised väiksed mänguasjad, raamatud ja puzzled said kõik suurest toast ära viidud. Alles jäid ainult nukuvanker, pealeistutav rong, kiikhobune ja mängumajake. Harjumatult lage on. Aga lastetuba on juba nagu päris, ainult üks mõnus vaip on puudu. Pilti kahjuks ei saa näidata, kuna fotokas järjepidevalt streigib ja telefoniga tulid nii tuhmide värvidega pildid, et ei hakka neid kellelegi näitama. Aga tuba on ilus, ausalt ka. Mõnus oli seal toimetada.

Kui nüüd ükskord oleks meeles poest vaakumkotid ära osta, siis saaks ka suurtibina voodialuse tühjaks laadida - suured/väiksed riided ära sorteerida ja vaakumkottidesse ära pakendada. Keegi võiks leiutada vahendi, kuidas jalanõud samamoodi keldrisse viimiseks kolm korda väiksemaks teha. Neid on kogunenud ikka meeletu hulk ja ma ei oska neid kuidagi ruumisäästlikult ladustada. Kui kellelgi on häid ideid, siis palun jagage neid mulle ka.

Aga kui lastetoas mööbeldamine välja jätta, siis põen ma raskekujulist Laiiskus Kondiitest. Huvitav, mis ravi sellele leidub...?

1 kommentaar:

kõige laisem laiskloom ütles ...

Juniperus Communis Püksi oled proovinud? :)

kah Condiitesega hädas Laisik..