reede, 29. november 2013

Täiesti ebareaalne osavus

No ei ole võimalik! Hakkasin täna oldreaderisse logima, et üle tüki aja jälle blogisid lugeda ja suutsin parooli ära unustada. Mõtlesin siis, et login oma gmaili kontoga, kuna meiliaadress on sama ja teoreetiliselt peaks ju ma siis oma konto peale saama. Igatahes peale logimist vaatas mulle vastu täielik tühjus. Mitte ühtegi blogi pole listis. Logisin siis välja ja proovisin kaval olla ja oma oldreaderi parooli resettida, et siis ikkagi sellega sisse logida ja lõpuks oma blogilisti juurde jõuda. Aga kasu ei mingit, ikkagi on tühjus.

Ma nüüd ei saagi aru, kas tõesti gmaili kontoga logimine lõi platsi puhtaks või olen ma suutnud ise seda mingi nipiga teha... Õnneks on mul kevadine seis google readerist salvestatud failis olemas, aga need mõned blogid, mis ma juurde lisanud olen, on nüüd kadunud. Osavus pole mind jätkuvalt maha jätnud...

/peksanpeadvastuseina/

Kommentaare ei ole: