esmaspäev, 9. detsember 2013

Isetehtud jõulukaunistused

Pean täiesti ausalt üles tunnistama, et mul on üle mitme aasta päris jõulutunne kallal. Ja üle väga-väga tüki aja on mul lisaks veel ka käsitöötuhin peale tulnud ja olen enamus jõulukaunistusi täitsa ise teinud. Pinterest on väga tänuväärt koht, kust ohtralt inspiratsiooni leida.
Näiteks korjasin lastega õuest kuuse- ja männikäbisid, kuivatasin need radikal ära ja värvisime koos lastega need sädelevaks. Siis võtsin liimipüstoli appi ja panin külge lehvi ja aasakesega nööri ja tegin seinale kaunistuse. Sädelevad liimid on ostetud kolm aastat tagasi Tiimarist ja tänavu Abakhanist. Aga leidsin Selverist sädelevad värvid ka, nii et värvimist ootav männikäbide hunnik saab nendega üle võõbatud.

Ja Abakhanist tõin koju vahtplastist rõnga ning ohtralt valget tülli. Lastele väikseks jäänud mütsile leidsingi uue rakenduse. Tülli lõikasin ribadeks ja sidusin topeltsõlmega rõnga külge. Lükkasin häääästi tihedalt kokku ja saingi sellise muheda habeme. Mütsi sisse panin ka natuke palliks käkerdatud tülli, et tsiba puhvis oleks. Inspiratsiooni leidsin siit.

Siis tegin veel koos lastega soolataignast jõuluehteid ja lasin nendel need ka ära kaunistada (pidage meeles, et ilu on vaataja silmades...) Punase paelaga on väiksema ja valge paelaga suurema tibina kaunistatud:

Ning lõpuks jõulukaunistus, mille üle olen ma kõige uhkem ja mis annab toale tõelise jõuluhõngu:
Padjaümbrised õmblesin oma pisikeste näpukestega ja olen neist ülimas vaimustuses. Täiesti võrratud minu arvates! Ja nii lihtne õmmelda, et peale jõule plaanin Abakhani rünnata ja vanade katete asemele midagi ilusamat ja uuemat teha. Õpetus asub siin.


Mitmed plaanid on veel teostamata, kuna tibide tuulerõuged (ja magamata ööd) on loomemahlad kuivale tõmmanud ja õhtul ei taha ma käsitöö peale mõeldagi. Aga küll ma end kokku võtan ja ikka kõik plaanid teoks teen. Jõuludeni on veel õnneks natuke aega...

1 kommentaar:

www.juhendaja.ee ütles ...

Tere!

Kutsume Teid osale meie jõuluteemalisel isetehtud asjade konkursil!

Näita meile milliseid kingitusi või muid asju oled pühade ajal ise valmistanud ning lisa juhend kuidas sellega hakkama said. Võid konkursile esitada ka igasuguseid kaunistusi - olgu need siis dekoratiivsed välikaunistused või muud armsad asjad - näiteks jõulupärjad. Kui on soovi, võid ka jõuluteemalise toiduga lagedale tulla!

Esita oma isevalmistatud kingitused või kaunistused ning võid võita erinevaid lahedaid auhindu! Osalemiseks mine:

http://www.juhendaja.ee/puhadeaegne-kasitoo-konkurss

vajuta "OSALE KONKURSIL" ning laadi üles oma pilt pisikese õpetusega.