neljapäev, 10. aprill 2014

21 days photo challenge

Pinterestis on mulle korduvalt silma jäänud erinevad xx days photography challenge nimekirjad, aga seni pole ma viitsinud neisse süveneda. Kuid kuna see blogi on nii unarusse jäänud, siis mõtlesin, et ehk prooviks seda natuke elustada ja teeks mõne väljakutse kaasa. Lappasin neid erinevaid nimekirjasid ja no ei tundunud ükski selline, mida terves mahus oleks huvitav kaasa teha või teistel huvitav vaadata. Nii komplekteerisingi erinevatest nimekirjadest enda jaoks uue ja huvitavama versiooni kokku. Loodan, et mul õnnestub see ka kenasti ühes jutis läbi teha.

Igatahes nimekiri on siin:

21 Days Photo Challenge
  1. Old picture of me
  2. Something on my wishlist
  3. Guilty pleasure
  4. My neighbourhood
  5. Reminds me of childhood
  6. Something I am scared of
  7. Something I hate
  8. My most treasured item
  9. Bad habit
  10. What I'm reading now
  11. Something that stresses me out
  12. A device I own but never use
  13. Something I shouldn't have bought but did anyways
  14. A souvenir from a vacation
  15. Cannot live without
  16. A good habit
  17. Something I made
  18. Oldest pair of socks
  19. Something I collect
  20. Morning ritual 
  21. Newest picture of me

PS! Kui keegi leiab, et see on huvitav asi ja otsustab ka ise selle nimekirja läbi teha, siis andke kommentaarides teada, ma täitsa huviga vaataksin teiste pilte. :)

1 kommentaar:

maailmaparandaja ütles ...

Mina mina :D