esmaspäev, 28. aprill 2014

21 DPC, Day19

Something I collect
Minu au ja uhkus - retseptiraamatute riiul. Ülemisel riiulil on magusate asjade retseptiraamatud. Rohelises kaustas on ajakirjadest väljalõigatud, käsitsi kirjutatud või arvutist prinditud retseptid liiga järgi sorteeritud (soolane, magus, hoidised.) Valges Rimi kaustas on erinevate poodide retseptilehed ja Pere ja Kodu retseptilisad. Alumisel riiulil paremal on vanad veneaegsed raamatud, lisaks erinevad retseptilisad ja vihikulaadsed raamatukesed ja igasugu retseptidega reklaamvoldikud. All vasakul on uuema aja retseptiraamatud ja meepurgi all on veel hunnik väikseid reklaamvihikuid.
Kokkuvõtlikult - ma kogun retseptiraamatuid ja igasugu asju, mis sisaldavad retsepte.
Viimasel ajal on muutunud keeruliseks uute raamatute leidmine, kuna uued valikud kipuvad kordama juba olemasolevaid. Lisaks olen ma peale paari täiesti kasutuks osutunud tõlkekirjanduse väljaande soetamist keskendunud Eesti autorite raamatutele. Aga ega ma pean aus olema... ma ei tunne eriti millestki puudust ka. :D
 
 
Terve nimekiri siin: 21 Days Photo Challenge

Kommentaare ei ole: