teisipäev, 15. aprill 2014

21 DPC, Day6

Something I am scared of
Minu kõige suurem hirm sai alguse umbes nädal peale teise lapse sündi, kui mul tekkis veenipõletik ja selle tagajärjel pindmiste veenide tromboos. Teisel haiglapäeval sattus valves olema arst, kelle ühest lausest saigi alguse minu suurim hirm - "Teil on kaks väikest last, mõelge sellele, mis neist saab, kui teid enam ei ole." Ja ma mõtlesingi, siiamaani mõtlen ja jäängi ilmselt veel pikaks ajaks mõtlema.

Selle arsti nime ma kahjuks ei tea, aga äsjasünnitanud ema asjatult hirmutamise eest ütleks talle hea meelega nii mõnegi krõbedama sõna. Järgmisel päeval õnneks oli tööl normaalne arst, kes seletas kenasti ära, et kui ravi on peal, siis pindmiste veenide tromboos ei ole eluohtlik. Aga peaaegu 12 tundi istusin ma üksinda oma palatis, vaatasin oma väikest vastsündinud tütrekest ja mõtlesin...


Kommentaare ei ole: