kolmapäev, 16. aprill 2014

21 DPC, Day7

Something I hate
"Vihkama" on tugev sõna, mida me küll tihti kasutame aga harva reaalselt ka tõsiselt mõtleme. Ma tükk aega nuputasin, mis see asi olla võiks, mille kohta võiksin pilti tehes öelda, et ma tõesti vihkan seda. Kui ma siis õhtul peale laste uinumist koristama hakkasin, tabas mind äratundmine - ma tõesti tõsiselt vihkan põrandate pesemist. Ma teen seda nii harva kui vähegi võimalik. Mul on usin naabrinaine, kes peseb IGA päev põrandaid... Tema kõrval tunnen ma end tõsise logardina, aga ausalt, üle ühe korra nädalas ma naljalt tervet elamist üle ei pese. Köök ja esik ei lähe arvesse, neid lihtsalt peab tihedamini pesema, aga ülejäänud kolm tuba näevad põrandalappi üsna harva.


Terve nimekiri siin: 21 Days Photo Challenge

1 kommentaar:

Tikker ütles ...

HAHA. Ära muretse, mina pesen kööki (mis on ühtlasi ka esiku eest) kord kahe nädala jooksul ja tube kord kuus. Mitte et ma kirja paneks, aga noh, igal juhul harvemini kui sina. Parim, mida ma suudan, on paar-kolm korda nädalas köögipõrandat PÜHKIDA, aga jah...

Nii et. Sa olen minuga võrreldes päris usin :)