neljapäev, 17. aprill 2014

21 DPC, Day8

My most treasured item
Kui ma peaksin keset ööd ärkama üles ja avastama, et meie/naabrite korter põleb ja kiiresti on vaja turvalisse kohta põgeneda, siis peale mehe, laste ja kassi kokku kogumist haaraksin ma ilmselt laualt arvuti ja kapist kõik meie fotoalbumid kaenlasse ja alles siis paneksin korterist ajama. Minu jaoks on pildid täiesti hindamatu väärtusega. Kõige olulisemad on muidugi lastest ja perekonnast tehtud pildid, aga ma oleksin väga-väga õnnetu, kui peaksin ilma jääma enda vanadest piltidest, mis on tehtud enne digiajastut. Nii ongi minu 'kõige hinnalisemaks asjaks' fotoalbumid (ja plaadid-kõvaketas, kus peal digiajastu pildid on.)

(Mehest, lastest ja kassist ma siia pilti lisama ei hakanud, kuna postitus tuli teha kõige hinnalisemast asjast.)


Terve nimekiri siin: 21 Days Photo Challenge

Kommentaare ei ole: