pühapäev, 11. mai 2014

21 DPC, Day21 ja natuke emadepäevast ka

Newest picture of me
Aega võttis, aga asja sai. Siin on selle photo challenge'i viimane pilt. Täitsa värske, eile tehtud. Sellise pildi saatsin oma emale emadepäeva puhul kaardina. Mina koos oma imearmsate tütardega.

Tänase emadepäeva puhul võin täie kindlusega öelda, et minu elu kõige targem ja õigem otsus on laste saamine. Rasedused olid tüütud, sünnitused ebameeldivad, aga iga päev on minu süda ääreni täidetud kõige puhtama ja kallima armastusega, mida maailmas kohata võib. Nad võivad mind hullumise äärele viia, väsimus ja meeleheide võivad lainetena üle pea lüüa, aga päeva lõpus jääb ikkagi peale positiivne armastuse ja hoolimise emotsioon. Õhtused musi-kalli-pai rituaalid, õrna häälega öeldud "emme, sa oled hästi kallis mulle" ja õnneliku naeratusega uinunud lapsed - nende hetkede nimel olen valmis ka suurimad jonnihood üle elama. Ja ma olen piiritult õnnelik, et mul on õnn olla kahe nii armsa tütre ema.


Terve nimekiri siin: 21 Days Photo Challenge

Kommentaare ei ole: