teisipäev, 6. mai 2014

Kassile valu, harakale haigus?

Eile oli hästi kummaline vahejuhtum. Mind tabas üle väga tüki aja meeletu peavalu, kohe nii meeletu, et ma suutsin pool tundi ainult liikumatult diivanil poollamaskil olla, silmad kinni ja telekal heli peaaegu maha keeratud. Pisitibin istus kõrval ja vaatas telekast multikaid. Ja ühel hetkel tuli Christopher minu juurde diivanile, näugus hästi kaeblikult ja nügis end mulle sülle, et ma talle pai teeksin. Peaaegu 15 minutit nurrus mul süles ja nautis paitamist. Isegi pisitibina entusiastlikud paid ei peletanud teda minema. Kass ei tule kunagi päevasel ajal mulle sülle pai nuruma, kui pisitibin kuskil läheduses on, aga eile ta justkui tundis, et mul on halb olla ja tuli lohutust pakkuma.
Kusjuures peavalu andis tõesti natuke järgi selle peale. Variant on muidugi ka see, et valuvaigisti hakkas mõjuma. Aga ma usun, et natuke ikka aitas kass ka. :)

Kommentaare ei ole: