reede, 18. juuli 2014

Minu uus armastus

Ma polegi veel kirjutanud, kuidas mu niigi imearmas köök juuni lõpus veelgi armsamaks sai. Varem oli meil köögis üks suur sodi-podi nurk, kus kallis Abikaasa oma lennumasinate ehitamise materjale ja tööriistu hoidis. Kui köögis on kandiline nurk ja ümmargune laud, siis paratamatult jääb see kandiline nurk n-ö üle ja täitub kiiresti ladustamist vajavate asjadega. Lõpuks sai mul sellest kõrini ja panin kalli Abikaasa valiku ette, kas uus nelinurkne laud ja 1-2 tooli või uus kööginurgadiivan ja vana laud. Valituks osutus nurgadiivan, kuna selle istmete all on panipaigad ja saab varem niisama nurgas vedelenud kraami kenasti silma alt ära panna.

Selle imearmsa nurgadiivani leidsime Gigant Mööblikeskusest, kus on ühes suures hallis koos palju erinevaid müüjaid. Peamiselt müüakse seal Vene ja Poola mööblit ja valik on suur. Kusjuures hiljem, kui me hakkasime endale uut sektsioonkappi otsima, käisime seal Gigand'i kõrval olevas ADV mööblisalongis ja sealt leidsime suure valiku kööginurgadiivaneid. Õnneks meeldib mulle meie oma siiski rohkem, seega ei kahetse me valikut. Aga kes otsib näiteks lastetuppa mööblit, siis seal ADV mööblisalongis on väga suur ja ilus valik. Sektsioonkappe oli seal ka, aga mitte sellist nagu me endale tahame.


Igatahes olen ma oma kööki totaalselt armunud, see on täpselt selline nagu mulle meeldib. Mõni pisiasi veel vajaks muutmist, aga üldiselt on köök mu kõige lemmikum ruum terves korteris. :)

Kommentaare ei ole: