teisipäev, 23. september 2014

Aluspesu õue kuivama?

Laupäeval oli imeilus ilm ja tundub, et pooled meie majaelanikest pesid pesu selle puhul. Nii ka mina. Ja kui ma riputasin pesu õues nöörile kuivama, siis jäin mõtlikult naabrite pesu vaatama... Ühel pool mind rippusid pensionärist naabrinaise langevarje meenutavad rinnahoidjad ja "keskea rõõmud", teisel pool kolme erineva naabrinaise pits-stringikesed ja naabrimeeste bokserid. Mitte et ma mingi pervert oleksin ja käiksin võõrast aluspesu piilumas, aga see lihtsalt jäi silma. Mina ei vii aluspesu õue kuivama, see on siiski privaatne kraam ja ma ei riputa seda tervele külarahvale vaatamiseks välja. Õue ma ju ei lähe aluspesuväel jalutama.. Aga minu naabrid riputavad lahkelt oma värvilised rinnahoidjad ja püksikud välja nöörile kuivama, nii et iga suvaline mööduja saab neid näha.

Ja ma hakkasin mõtlema, et kas ma olen erand või reegel...? Enamustes kohtades pole enam olemaski selliseid suuri pesunööre, kus inimesed saaksid värske õhu käes oma riideid kuivatada. Aga kellel veel on (või tahab niisama teoreetiliselt arvamust avaldada) - kas teie pane(ksi)te oma aluspesu õue kõigile nähtavalt kuivama või mitte?
   

5 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

isegi eramaja aeda ei pane aluspesu... kui siis linade taha varju, et tänavalt ei paistaks.

maavillane ütles ...

Ei, aluspesu kuivab toas. Ka laste oma. Maal vana maja õue peal, kust kuhugi ei paista ja kuhu keegi ei satu, kuivab siiski väljas.

Lauamängutibi ütles ...

Olen pannud. Sest esiteks - miks see peaks kedagi huvitama, mis mul õues kuivab? Minu eraaias? Tuleb mu aeda uurima, mida ma pesnud olen? Vaatab üle aia? Teeb omad järeldused ja siis? Sest teiseks - mul ei ole riideid, mida ma peaksin häbenema. Miks ma peaksin? Riided nagu kõik teisedki, vaat, et kõige ilusamad veel. Ilmselgelt tuleb sest kommentaarist nüüd välja, et mul on sügavalt ükskõik, mida minust arvatakse. :) Aga kui see pesu mul just kuskil näo ees ei kuiva või üle sõidutee nööri peal, siis milles probleem? Inimestel on liiga palju omi probleeme, et teiste üle sügavamalt juurdlema hakata, pigem hakkavad siis hoopis enda peale mõtlema. Ma ütleks, et see on sügavalt selle inimese probleem, kes vaatab ja mõtleb, mis selle taga on.

Mutt ütles ...

Eraaed on muidugi teine teema, aga ma elan kortermajas ja pesunöörid on maja taga kõik kenasti üksteise kõrval suurte metallist postide vahel reas, kohe küla peamise tee ääres. Tsiba teine teema.


Ega ma arvagi, et kõik külaelanikud jalutavad mööda ja vahivad suu ammuli, aga minu jaoks on aluspesu selline asi, mida ma igale suvalisele inimesele ei lehvita. Vahet pole, kas see on mul seljas või ripub nööril.

Anonüümne ütles ...

Ma elan Tallinnas Pelgulinnas. Meil ka aias 6 korteri pesu kõrvuti rippumas. Alguses tundus mullegi kummaline aluspesu õues kuivatada. Aga mingil hetkel sain sellest üle. On jah naljakas vaadata naabrimuti auklikuks kulunud aluspesu, ja võibolla tema ohib mu stringe piiludes, aga no tõesti see ajab mu pigem naerma.