reede, 5. september 2014

Pesupäev

Kuidagi juhtus nii, et meie majas ei pestud pesu peaaegu kaks nädalat jutti. Mis tähendab, et täna hommikul polnud mul suuremale preilile pikki pükse jalga panna ja ta pidi lasteaeda kleidi ja retuusidega minema. (Lasteaias õnneks ikka ühed dressipüksid veel on.) Hetkel on kaks masinatäit asju välja kuivama viidud ja kolmas huugab pesta. Kaks masinatäit ootab veel oma järge. Ilus ilm tuleb ju ära kasutada, saab pesu õue kuivama viia. Kuna kütma pole veel hakatud, siis ei taha üldse toas riideid kuivatada, sest elamine on niigi rõskevõitu.

Aga seda ma ausalt ei tea, kes selle masinatäie väikseid lasteriideid kuivama paneb... Meil suur pesumasin, 7kg mahub sisse. Lasteriided võtavad ju masinas vähe ruumi, aga nöörile riputamine võtab ilmatuma aja, sest iga väike särgike tuleb ju kahe näpiga kinni panna.

Kui ving-ving kõrvale jätta, siis kõige kirkam moment oli, kui lasteriideid sorteerides lugesin sokid üle - 60! lastesokki ootas pesemist!! Õnneks on lastel sokke selline ports, et sahtlis on puhtaid sokke veel vähemalt nädalaks. Aga ikkagi... 60 sokki korraga pesus... Juba ainuüksi nende kuivatamiseks läheb mul terve pesurest kasutusse. (Sokke-aluspesu ma õue ei vii, need kuivavad toas.)


Ja et pesupäev ikka täielik oleks, siis on mul kuri plaan ka aknad täna ära pesta. Köögis pesin juba hommikul, siis paistis päike sinna peale ja oli soojem olla. Varsti võtan tubades aknad ette. Ja kui eriti tubli olen, siis pesen põrandad ka ära. Lastevaba aega tuleb maksimaalselt ära kasutada ju. :)

Kommentaare ei ole: