kolmapäev, 10. september 2014

Tagasi tööle!

Käisin eile töö juures ja tegime asja ametlikuks - esimesest oktoobrist lähen tööle tagasi. Hirm on korralik nahavahel, sest ma olen ju peaaegu 5 aastat kodune olnud. Vähemalt pool ajust on selle ajaga ilmselt juba kärbunud, ilmselt rohkemgi. Vanale töökohale on vaat et raskemgi tagasi minna kui täiesti uues kohas alustada, uues kohas ei osata sinust eriti midagi oodata, aga vanas kohas juba teatakse, mida oskad-tead ja eeldatakse, et tuled samade teadmiste-oskustega ka tagasi. Reaalsus on aga see, et ma olen unustanud kindlasti väga-väga palju asju ja alguses olen ilmselt täielik käpard. Loodame muidugi parimat, aga hirm on suur.

Tegin eile juba natuke algust tagasiminekuks valmistumisel ja käisin tööriideid ostmas. Ei plaaninud tegelikult üldse kuhugi poodi minna, aga kuna kuumas bussis üle Pärnu mnt raudteeviadukti nõksudes (teeremont) hakkas vanemal piigal paha (ta on köhane ja seega ei ole lasteaias), siis tulime Vineeri peatuses juba maha. Ja seal üle tee oli kohe suur silt, et Humanas on 2-euri päev. Kuna mul on hädasti uusi teksapükse vaja, siis läksimegi sinna uudistama. Tund aega hiljem lahkusin poest kahe seeliku, ühe viisaka pluusi ja ühe kleidiga (selline, millele käib viisakas särk alla.) Teksapükse muidugi ei saanud. Seejärel vaatasin üle tee Uuskasutuskeskusesse ja sain sealt veel ühe ilusa seeliku (2,5€), aga ei mingeid pükse. Lõpuks käisin veel Mustamäe Uuskasutuskeskuses ka ja sealt sain 1€ eest peaaegu kandmata Hilfigeri teksad. Numbri võrra küll väiksed, aga no nii hea lõige ja pikkus oli, et ostsin ära. Mul nagunii hetkel kaalulangetus käsil ja küll ma neisse pükstesse sisse kahanen. Ongi hea eesmärk, mille poole püüelda. :D
Nii et tööriiete garderoob hakkab vaikselt juba ilmet võtma, nüüd peaks mingi hetk ka aju treenima hakkama, unustatud asju meelde tuletama ja uusi juurde õppima. Kolm nädalat veel ja aju peab jälle tööle hakkama ju. :)

Kommentaare ei ole: