reede, 10. oktoober 2014

Lammas

Kui nüüd lambaajudest rääkida, siis mina olen hetkel vist nr.1 LambaAju. Pika ja põhjaliku otsimise järel pidin nentima fakti, et ma olen minema visanud kõik juhendid ja dokumendid, mis ma kunagi siin töötades enda jaoks paberile kirjutasin/printisin. Ilmselt oli selle taga loogika, et viie aastaga on asjad kindlasti nii palju muutunud, et vanu pabereid pole lihtsalt enam vaja. Aga... reaalsus on see, et mitte muhvigi pole muutunud ja ma peksan iga päev pead vastu klaviatuuri, sest ma ei mäleta enam asju, mida kunagi teinud olen ja mille kohta mul olid enda jaoks juhendid tehtud. Täielik lambaaju olen! Suurema osa päevast tunnen ma, kuidas mu aju kohe-kohe lõhkeb selle pingsa mõtlemise ja meenutamise peale.
Seda suurem on muidugi rahulolu, kui ma suudan seadistuste baasis olevate dokumentide, oma mälufragmentide, google ja enda loogilise mõtlemise toel mingid probleemid iseseisvalt lahendada. Aga see ajugümnastika, mis selle saavutamiseks kulub, on tõsiselt väsitav.


Õnneks on täna reede. See on see, mis mind hetkel mõistuse juures hoiab.

Kommentaare ei ole: