esmaspäev, 3. november 2014

Sain tööd :)

See nädal on teine Abivalmis Iti puhkusel ja tema kõned-kirjad suunduvad mulle. Ütlen ausalt, et ma tõesti lausa naudin seda, et mul on nii palju tööd nüüd. Oktoobris oli ikka selliseid päevi ka, kus tekkis tahtmine heegeldustööd kaasa võtta, et miskitki teha oleks. Täna on kiire-kiire ja see on nii mõnus :)
Tundub, et aju hakkab ka vaikselt lapsehoolduspuhkuselt tagasi tulema ja suudab kiirema tempoga isegi sammu pidada. Ma vahepeal juba kartsin, et ajuvabadus on püsiv ja pöördumatu, aga õnneks ikka taastun vaikselt. :D

Ja eile sai täis 9 aastat päevast, mil esimest korda siia firmasse tööle tulin. Üheksa aasta peale on staazi 4 aastat ja 2 kuud. Ühtlasi sai mul septembris täis 9 aastat päevast, mil Tallinnasse kolisin. Aeg ikka lendab...

Kommentaare ei ole: