kolmapäev, 31. detsember 2014

2014 ja 2015

2014. aasta mõned erksamad ja olulisemad sündmused:
* Käisin koos noorema lapsega Belgias sõbrannal külas. Ülilahe reis oli! Palju väikseid lapsi, maitsev Belgia õlu ja ohtralt turistina ringi uudistamist. 20 km käruralli, 10 km rattaralli, suts Prantsusmaale ja pikk kärutiir Brüsselis. Jäin väga rahule. Sellega seoses...

* Sõin konnakoibi!

* Juulis läks minu kullakallis Joosep üle vikerkaaresilla kiisude taevasse. Peaaegu 11 aastat tõi ta meie ellu ohtralt rõõmu ja armastust. Jään seda imearmast karvakera igatsema...

* Noorem laps sai edukalt lasteaeda saadetud. Harjutamine läks sama ladusalt nagu vanema lapsegagi. Ei mingit nutmist, ei mingeid tagasilööke, laps naudib esimesest päevast alates lasteaias olemist.

* Läksin tagasi tööle! Läks suisa nii hästi, et sain oma vanale töökohale tagasi ja selle üle on mul ainult hea meel. Mul on tõsiselt lahedad töökaaslased, kellega koos igav ei hakka. Ja ütleme ausalt, kui ikka oled viis aastat lastega kodus olnud, siis on väga mõnus tagasi täiskasvanud inimeste seas olla.

* Napilt oleksin Endomondoga 1000 kilomeetrit täis saanud, vaid 11,3 km jäi puudu.

Kokkuvõtlikult - oli vahva aasta. Kuna aasta alguses mingeid eesmärke ei püstitanud, siis ei olnud ka stressi, et miskit saavutamata oleks jäänud. Ainuke asi, mis meele mõruks teeb ja enda peale pahaseks muudab, on see, et jätkuvalt ei suuda ma oma kehakaalu kontrolli alla saada ja eesmärgini jõuda. Asi seegi, et aasta lõpuks seis nulli jääb - vahepeal kaal langes, vahepeal tuli mühinal juurde, aga lõpuks olen ikkagi sama numbri peal, mis aasta alguseski kaalult vastu vaatas.


Uueks aastaks aga panen mõned eesmärgid paika, siis on põnevam ju:

* Olen optimist ja panen eesmärgiks, et vähemalt 1500 km võiks Endomondo seltsis ringi liikuda. Kui ma laisaks ei muutu ja iga tööpäev jala töölt lasteaia juurde jalutan (~3,5km) ja võimalikult paljudel tööpäevadel ka lõuna ajal väikse tiiru jalutamas käin (keskmiselt 1,5-4km), siis peaks see olema täiesti teostatav eesmärk. Lisaks käime tihti ka nädalavahetustel perega linnas jalutamas, nii et loodan eesmärgi saavutada.
Muidugi oleks ülivahva, kui saaks 2015. aastal 2015 kilomeetrit täis, aga see eeldab iga päev umbes 5,5 km läbimist ja realist minus teab, et seda ma ei saavuta.

* Tahaks kaalu peal ikka raseduste eel olnud 66,6 ette saada. Ideaal oleks muidugi 65, aga kuna ma pole suutnud 2,5-aastaga seitsme asemel kuut ette saada, siis ei hakka päris utoopiliseks ka minema.

* Pean end kokku võtma ja lõpuks selle keerulise pusle kokku panema, mis praeguseks juba natuke üle aasta poolik on. Tunnistan ausalt, et viimased 3 kuud pole seda vist kordagi kapi otsast alla võtnud... Aga kokkupanemist ootavate puslede hunnik on päris kõrge ja kuna ma alla anda ei taha, siis pean selle enne kokku panema, kui uuesti lahti saan lammutada ja järgmise pusle kallale asuda.

No ja üleüldiselt tahaksin olla natuke vähem närviline ja palju rohkem kannatlikum. Nii laste kui ka kalli Abikaasaga. Muud nagu eriti polegi. Olen praeguseks hetkeks saavutanud oma elus kõik suured eesmärgid, mis kunagi nooremas eas püstitatud sai. Uusi suuri eesmärke pole veel välja mõelda suutnud. Naudin hoopis seda, et elu on ilus. Kui enam nii ilus pole, siis mõtlen edasi. :)

Kommentaare ei ole: