kolmapäev, 1. aprill 2015

1500km vahekokkuvõte

Oi, ma olen enda üle uhke. Kohe väga-väga uhke! Kõndisin märtsis Endomondo seltsis 153,83 kilomeetrit läbi! Osaliselt on selles kindlasti "süüdi" saabunud kevad ja soodsamad kõndimisilmad, aga osaliselt läheb süü ka õeraasuga võistu kõndimise kraesse. Nimelt tegime õeraasuga endos privaat-võistluse, kes kõnnib-jookseb märtsis rohkem kilomeetreid. Kui mina kõnnin nagunii palju ja võistluse jaoks ekstra pingutasin võib-olla 20-30 kilomeetrit, siis õeraas korjas ikka korralikult jalad tagumiku alt välja ja veebruaris kõnnitud kahekümneviiest kilomeetrist sai märtsis 156! (Jah, ma sain oma õeraasult pähe, aga see on kaotus, mida ma grammigi ei häbene ega kahetse.)

Igatahes "aastaga 1500 kilomeetrit" tundub hetkel isegi saavutatav, kui suudan vähegi sarnast tempot hoida, mis esimesel kolmel kuul. Hetkel on kokku 379 kilomeetrit.

Kommentaare ei ole: