esmaspäev, 4. mai 2015

2015 = 1500km

Olen päris uhke enda üle - nelja kuuga olen endomondo saatel kõndinud 505 kilomeetrit! Ise ka ei usu, et nii tubli olen olnud. Aastaga 1500km ei tundugi enam nii utoopilise eesmärgina. 


Ma küll lubasin endale, et loen ainult kahel jalal liigeldud kilomeetreid, aga lisaks on veel plaan endale rattakiiver osta ja koos vanema tütrega meie uuel kergliiklusteel ka ratastega sõitmas käia. Väiksem piiga ei jaksa veel eriti pikalt ja kiirelt vändata, aga vanem tüdruk sõidab juba päris kiirelt. Abiratastest pole veel lahti saanud, aga teeme tööd selle nimel ja loodetavasti sügiseks ikka sõidab täitsa iseseisvalt juba. 
Rattakiivrit on sellepärast vaja, et esiteks on nii turvalisem ja teiseks on silmakirjalik lapselt kiivrikandmist nõuda, kui ise kõrval ilma kiivrita sõidan. Lastekasvatamise juures ei ole "tee nii nagu ma ütlen, mitte nagu ma teen" õpetusviis eriti edukas...

Kommentaare ei ole: