reede, 10. märts 2017

Agar Ogar vol2

Raporteerin ametlikult, et esmaspäeva õhtul saadetud kirjale on reede pärastlõunaks vastanud koguni 7 lapsevanemat. Kusjuures ainult üks kiri on selline, kus lapsevanem on vastanud rohkem kui ühele teemale (teemasid sai minu kirja kokku seitse.) Ülejäänud kirjad puudutavad peopaiga või õpetajate kingituse teemat. Great success... Niimoodi korraldab see pidu ju end lausa ise!

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Tahtsin kirjutada, miks mina näiteks ei vasta. Lihtsam on nõustuda organiseerija välja pakutud lahendusega. Lasteaias ma veel võtsin vaevaks ideid välja pakkuda, nüüd enam mitte.

Mind tegelikult väga segab, et hakkab tulema kirju stiilis: "Olen nõus!" jne. Kuna mul on nii lasteaialaps kui koolilaps, siis võib vist umbes ette kujutada, kui need kirjavahetused hakkavad postkasti uputama. Või kõige tobedam, saata kogu listile, et tema laps täna puudub, mnjah.

Lasteaia lõpupeol sain oma tööga seotult ühe suure kohustuse, olin nõus, aga paaril tingimusel ja muidugi lõpuks oli nii, et keegi enam ei mäletanud, mis tingimusel ma selle teene lõpupeoks tegin :) Iga heategu saab karistatud. Nii, et edaspidi maksan kiirelt raha ära ja teema unustatud.