kolmapäev, 22. märts 2017

Agar ogar vol3

Viis meeldetuletavat kirja hiljem pole kahe lapse vanemad ikka suutnud oma lapse kohta fotoraamatu jaoks küsimuste vastuseid saata. Ma siiralt ei saa sellest aru. Täitsa ausalt kohe. Muidugi on mugav, kui keegi teine korraldab kõik ära, aga see raamat ei ole ainult mulle ju! See on nende lapsele! Miks ma pean kirjutama ja paluma neid, et nad enda lapselt viis küsimust küsiks??

Lõpupeo korraldamine on hetkel pausil, sest minul pole olnud aega kirjutada ja ega keegi teine ju siis arvamust ei soovi avaldada. Vähemalt peopaik sai ära otsustatud (rekordilised 7 vastust sain! Juhhuu, avame shampuse!) ja kuna peopaik pakub ise lastele organiseeritud tegevust, siis jääb ära paari lapsevanema unistus palgata ka peojuht. Vähemalt üks kuluartikkel on eelarvest maas. Eelarvest rääkides... ma pean selle ka veel kokku panema, sest mina olen see õnnelik väljavalitu, kes peab hakkama lapsevanemaid peksma, et nad minu arvele peoraha kannaksid. Raha kogumine on alati mu lemmik osa igasugusest korraldamisest. On nii meeldiv ju kuu aega lapsevanematele närvidele käia, et nad lõpuks ometi oma osa ära maksaksid. (On olnud jõulupidusid, mille kingituste eest polegi lõpuks kõik lapsevanemad maksnud, aga ma ei jaksanud enam meelde tuletada.) Mis tuletab meelde, et enne peo-eelarvet pean ma veel fotoraamatu rahad kätte saama... Kaks rahakogumist, jei...

2 kommentaari:

Ülle ütles ...

Ja see lõpeb sellega et osade eest maksad ikka ise.
Kui ma selles olukorras teist korda olin, siis tegime nii, et kogusime niipalju raha kui laekus ja arvestasimegi selle summaga. Lihtsalt osad vanemad said tasuta.
Esimesel korral maksin 5 lapse eest ise.
Igasugused rahakogumised on nõmedad ja tegelikult ei saa vanemaid selleks kohustada, inimeste majanduslik võimekus on erinev, kui ikka mõni ema peab üksi peret üleval ja tal lihtsalt ei ole võimalust maksta, siis peab sellega arvestama.
Samas meil need vaesemad pered maksid kõik ära, maksmata jätsid ikkagi rikkamad, ütlen seda riietuse ja autode põhjal.

Mutt ütles ...

Enne iga rahalist kulutust olen ma alati palunud kõigil lastevanematel saata oma nõusolek tehtava kulutusega. Just selleks, et hiljem ei tuldaks ütlema, et mina pole nõus ja ei maksa. Pidu ja fotoraamat on selleks liiga kallid, et ma oleksin nõus kellegi teise eest maksma. Kui ei maksa, siis ei saa kah. Ei fotoraamatut ega pidu, ma ei ole heategevusorganisatsioon.
Aga eks see selgub varsti, kui kergelt/raskelt see kogumine läheb...