teisipäev, 23. mai 2017

Agar ogar varsti lõpetab

Ma olen ikka multifunktsionaalne idioot. Vähe sellest, et ma sisuliselt üksinda tegin valmis fotoraamatu ja olen suuremalt jaolt üksinda ka lõpupidu korraldanud, nüüd ma kirjutasin veel üksinda lapsevanemate esindajale kõne valmis. Eriti armas on see, kuidas neli-viis ema on küsinud, kas on veel midagi teha, milles mul abi oleks vaja (nüüd on ju hea turvaline küsida, pidu kohe ukse ees, on väike tõenäosus, et reaalselt ka midagi tegema peab...) ja kuuldes, et kõne oleks vaja kirjutada, hakkavad kohe seletama "oi, ei-ei-ei, mina ei oska kõne kirjutada!" ja kaovad kiirelt minema. Tahaks kohe täitsa küsida, et miks mina pean oskama? Aga noh... agar ogar nagu ma olen, eks ma siis oskan. Nagu mul oleks valikut, eksole...
Istusin aga oma tuumanohuga arvuti taha ja tund aega hiljem on umbes kaheminutine kõne valmis. Eks see üks käkerdis on, aga valmis ta sai. Loodan vaid, et sellel lapsevanemal, kes kõne ette peab lugema, on ka aega, et seda harjutada. Lõpupidu on ju juba neljapäeval...

Igatahes multifunktsionaalne idioot ostis täna külmkappi Asti valmis, et neljapäeva õhtul tähistada nii lapse lasteaia lõpetamist kui ka (loodetavasti edukat) lõpupidu. Over and out.

Kommentaare ei ole: